2018_10_29
Intressant läsning

Varför ska man ha en personalhandbok?

I en personalhandbok samlar du information om policys, lagar och regler som rör anställningen. Det ger ett bra stöd för både anställda och chefer och minskar personaladministrationen. Med rätt innehåll blir den även ett effektivt verktyg för att och ge en helhetsbild av företagets kultur och värderingar.

Lyssna till vår HR specialist Anna Bjurström svara på frågan varför man ska ha en personalhandbok. 

Här kan du läsa mer om hur vi på Accountor kan stötta ditt företag  med en personalhandbok. 

Saknar du personalhandbok eller är osäker på något, kontakt oss gärna så berättar vi mer eller hjälper er att komma igång.

Anders Larsson

ANDERS LARSSON
Region: Mitt/Norr
08-506 116 41
anders.larsson@accountor.se

Camilla Witt Rudström

CAMILLA WITT RUDSTROM
Region: Mitt/Norr
010-161 38 39
camilla.witt.rudstrom@accountor.se

Annette Fellman

ANNETTE FELLMAN
Region: Mitt/Norr
010-475 03 33
annette.fellman@accountor.se

Lars Bengtsson

LARS BENGTSSON
Region: Väst/Syd
010-475 04 09
lars.bengtsson@accountor.se